maandag 30 juli 2012

Weddingday,Universal ,MilenniaMall en Fridays.

Vandaag de 30ste is onze trouwdag.5 jaar geleden stapten we in het bootje.Het is heel speciaal om op deze datum hier te mogen zijn.Ik heb van Michel een prachtig kado gekregen.De foto's spreken voor zich.


-


Na een vlug en vroeg ontbijtje zaten we vanmorgen bijtijds in de auto om naar Universal te gaan. Vandaag werd het the studio's.We hadden nog een paar dingen waar we nog niet aan toegekomen waren.The Despicable Me.Die was supergaaf!


We zijn allemaal geminiond.Ian heeft ook nog zijn eigen minion gekocht,dus die gaat overal mee naar toe.

Michel was nog niet in de Rip Ride Rocket geweest,ook vorig jaar niet.Dus nu we vroeg waren ging hij gelijk maar een paar keer achter elkaar.





Ook the Simpson waren nog niet gedaan en dat heb ik geweten.Ging het bij de Minions boven verwachting goed,zo beroerd ging het hier.Enorm misselijk kwam ik eruit.Details zal ik besparen.Brrrr.Dat was eens maar nooit weer.
De mannen gingen MiB nog in,kon ik even bijkomen.


Inmiddels was het alweer rond twaalven en gingen we bezweet terug naar de villa.Het was erg warm vandaag.Na lekker wat gegeten te hebben,Bagels,Cubanbread met roomkaas,ham en een tomaatje togen we naar the Mall of Millenia waar Ian ons trakteerde op een frappuchino bij Starbucks.


Er stond nog een mooie firetruck buiten,speciaal voor onze schoonzoon een foto.


Na een uurtje of twee had de cc weer genoeg werk gedaan en reden we naar TGI Fridays waar ik een kleine margarita nam.


We hebben heerlijk gegeten.Michel de Dragonfiresalmon,Ian nam de chicken Parmesan en ik ging voor de petit sirloin.



Daarna lekker terug naar huis waar we een stuk weddingcake namen.



Wat we morgen gaan doen is nog niet zeker.Het zal een natuurpark worden wat eigenlijk gisteren op de planning stond,maar doordat ik wakker werd met allemaal mannetjes met grote hamers in mijn hoofd is het een beetje anders gelopen.We zijn even naar Downtown Disney geweest en s'morgens naar Spookhill gereden.
Hieronder wat foto's.















YouTube Video

Allemaal bedankt voor de lieve felicitaties op o.a. facebook.We hebben een geweldige dag gehad!

Wordt weer vervolgd.

Posted using BlogPress from my iPad

1 opmerking:

  1. Ook van mij nog van harte gefeliciteerd!! En wat een prachtige cadeaus, dat is niet mis zeg. Heel leuk ook dat jullie een taartje gekocht hebben. Vlakbij Spookhill ligt Boktower Gardens, ook heel leuk om een paar uurtjes door te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen